Help! Heeft ING internetbankieren een storing?

Ben je klant bij ING en heb je het vermoeden dat de bank momenteel kampt met een storing? Dan is dat ontzettend vervelend. Hierdoor ben je namelijk niet in de gelegenheid om je saldo’s in te zien en geld over te maken of online een aankoop te doen. Om er zeker van te zijn dat het inderdaad gaat om een storing kun je contact opnemen met de klantenservice van ING. Een medewerker van de bank kan je het juiste antwoord geven op je vraag. Een alternatief wat je hebt is om de klantenservice gids in te schakelen. Je vindt hier namelijk een overzicht van alle actuele storingen en het aantal meldingen van andere klanten. Zo kun je inzien of je de enige bent die momenteel moeilijkheden ondervindt, of dat andere klanten hier ook last van hebben.

Contact opnemen met ING

Zie je in de klantenservice gids dat je niet de enige bent die last heeft van een storing? Dan is de kans groot dat het gaat om een landelijke storing. Zie je in de gids juist dat er verder vrijwel geen meldingen zijn gemaakt? Dan kan het ook zijn dat het gaat om een persoonlijke fout. In zo’n geval kun je alsnog het best met met ING contact opnemen. Een ING medewerker kan je dan helpen met het oplossen van het probleem zodat het internetbankieren zo snel mogelijk weer naar behoren functioneert.

Meer informatie over de ING bank

De ING is slechts een van de vele klantenservices die je vindt in de klantenservicegids. Naast de ING vind je er namelijk ook organisaties als Netflix, Rabobank, Enexis, Telfort, Zeeman en Zara. Van welke Nederlandse klantenservice je ook informatie nodig hebt, je zoektocht begint bij de Klantenservice Gids om er zeker van te zijn dat je de juiste informatie voor je hebt.

Afbeeldingsresultaat voor ING klantenservice

Comments are closed.