Dit levert het adverteren in Google op

Wil je graag een top positie behalen in de zoekresultaten van Google? Dan ben je zeker niet de enige. Alle websites in Google willen een goede positie en goed vindbaar zijn voor hun doelgroep. Google Ads zorgen ervoor dat je je (potentiële) klanten op het juiste moment en op de juiste locatie kunt bereiken. De bekendste manier van Adverteren in Google is in de zoekresultaten. Deze zijn onderverdeeld in organische resultaten maar ook in advertenties. Daarnaast kun je ook vindbaar zijn in Google Shopping en je kunt display adverteren of bijvoorbeeld adverteren in YouTube. Dit zijn allemaal manieren om je naamsbekendheid te vergroten en je doelgroep te bereiken. Maar vandaag gaan we je meer vertellen over het adverteren in Google’s zoekresultaten.

Zoekmachine adverteren

Adverteren in een zoekmachine zoals Google vergt de nodige kennis. Je kunt zelf aan de slag gaan met deze specialisatie, maar je loopt dat het risico dat je het niet goed inzet en dat je hiervoor wordt afgestraft. Wat daarom een veel beter idee is, is om een specialist in te schakelen die je kan helpen bij het adverteren in Google. Google ads goed inzetten is makkelijk gezegd dan gedaan. Wil je er zeker van zijn dat je Google advertenties goed aanslaan en dat je geen onnodige kosten maakt? Laat je Google ads dan over aan een specialist.

Ook vindbaar zijn in de organische resultaten?

Wil je naast vindbaarheid in de betaalde advertenties, ook een goede vindbaarheid in de organische resultaten? Dan kun je door middel van zoekmachine optimalisatie een top positie bereiken in de gratis zoekresultaten. Ook hiervoor kun je een zoekmachine marketeer inschakelen die kennis heeft van SEO en SEA (Search Engine Optimization en Search Engine Advertising).

Afbeeldingsresultaat voor google ads

Comments are closed.